.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجلس در انتظار لایحه جامع مطبوعات و خبرگزاریها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از تاخیر در ارائه لایحه جامع مطبوعات و خبرگزاریها به مجلس گفت: وزیر ارشاد باید این لایحه را در اسرع وقت به صحن مجلس بیاورد.

سیدرمضان شجاعی کیاسری شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه رسانه های دیجیتال افزود: سرعت رسانه های دیجیتال در عصر کنونی روز به روز در حال رشد بوده بنابراین تصویب و اجرای این قانون در اسرع وقت از واجبات است.

وی خاطرنشان کرد: تعلل در ارائه لایحه مطبوعات و خبرگزاریها به مجلس توجیهی ندارد بنابراین این قانون باید برای اجرا در اختیار فعالان رسانه ای قرار گیرد.

این فعال رسانه ای با اشاره به اینکه تحول دولت الکترونیک و تعدد رسانه های دیجیتال سبب شده تا قانون مدونی برای خبرگزاریها و سایتهای الکترونیکی کشور تدوین شود بیان کرد: بسیاری از مشکلات صنفی و حقوقی اصحاب رسانه با قانون فوق رفع می شود.

شجاعی کیاسری با بیان اینکه با توسعه تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک رفت وآمدها در کشور کم خواهد شد یادآور شد: تحول در رسانه های دیجیتال واقعیتی بوده که به باور برنامه ریزان آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور رسیده است.

وی همچنین با اعلام اینکه بسیاری از نمایندگان مجلس در دیدار اخیر با وزیر ارشاد هشدارهایی به وی و معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد برای تعلل در ارائه لایحه جامع رسانه ای به مجلس دادند اظهار داشت: رفع مشکلات صنفی و حقوقی اصحاب رسانه منتظر تصویب این قانون است.

این نماینده مجلس با اشاره به تعطیل بودن مجلس شورای اسلامی در هفته پیش رو خاطرنشان کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هفته آینده جلسه ای مشترک با مسئولان دیوان محاسبات خواهد داشت.

شجاعی گفت: قرار است در این جلسه در قالب کارگروهی با حضور دیوان محاسبات عملکرد فرهنگی وزارتخانه ها و سازمانها بررسی و به بحث گذاشته شود./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.282 seconds.